till nån....

jag är inte sur på dig
det är du som är sur på mig
jag vill bara reda ut det här så vi kan bli vänner igen
jag höll bara med alla andra
fast jag egentligen gillade dig
du trodde på alla andra och inte på mig
när jag ser dig så blir jag ledsen
ledsen för att jag vet att du hatar mig när inte jag gör de
jag vill bara att vi ska bli vänner igen
inte att du ska hata mig
när jag gillar dig
jag önskar att jag kunde säga detta till dig
men det kan jag inte göra
du kallar mig en massa saker ; typ tönt, äckel osv
jag bryr mig inte så mycket
men jag har fått höra detta från många personer
sluta hata mig !
snälla snälla snälla !

Kommentarer
Postat av: Millaaa

vem är de som är cp?<333

2009-11-18 @ 16:50:41
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Millaaa

jaa de måste du verkligen annars blir jag sur!!<333

2009-11-19 @ 17:56:10
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0